What Does جزیره کیش Mean?

Wiki Article

تنوع هتلهای کیش از سبک معماری تا تفریحات متنوع موجود در هتل و دسترسی به مکان‌های تفریحی یا مراکز خرید جزیره باعث می‌شود انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید. انتخاب بهترین هتل برای اقامت در جزیره کیش

اتاق دو تخته لوکس رو به باغ (اقامت با صبحانه) ۹,۵۰۰,۰۰۰

این مسیر در قسمت های گوناگون جزیره کیش مانند اسکله تفریحی، بازار مرجان، کشتی یونانی و… ایستگاه هایی دارد و شما میتوانید با ارائه کارت شناسایی دوچرخه اجاره کنید.

در این مراکز انواع اجناس و کالاها مانند پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، وسایل صوتی و تصویری، لوازم الکترونیکی، لوازم خواب، شکلات و مواد غذایی عرضه می‌شوند.

شهر زیرزمینی کاریز با بیش از ۱۰,۰۰۰ متر مربع وسعت از برترین جاذبه‌های تاریخی کیش در بلوار میرمهنا است. کاریز یک شهر زیرزمینی تاریخی نیست؛ بلکه در اصل شبکه‌ای از آب‌های زیرزمینی با بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت است که در گذشته آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره و آب لازم برای آبیاری فضای سبز را تامین می‌کرد. شهر زیرزمینی کاریز یا قنات کیش با ارتفاع حداکثر ۴۵ متر و طول ۱۵ کیلومتر از یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های هدایت آب‌های زیرزمینی برخوردار تهران به کیش بوده و آب آن از بارندگی‌های فصلی جزیره تامین می‌شده است.

آدرس : مشهد، میدان ده دی ، رازی غربی، نبش رازی غربی یک تخفیف رزرو تا

مطلب مرتبط: ۱۲ بهترین مراکز خرید تفلیس گرجستان که حتما باید به آنها سر بزنید

درخت سبز کیش در بین بومیان منطقه، به‌عنوان یک درخت مقدس و نوعی توتم با قدرت فوق طبیعی شناخته می‌شود؛ به همین دلیل، در گذشته مردم پارچه‌هایی را بر شاخه‌های درخت گره می‌زدند تا حاجت روا شوند.

ورودیه رایگان (استفاده از امکانات داخل مراکز خرید هزینه جداگانه دارد)

مطلب مرتبط: جاهای دیدنی صربستان: ۱۵ بهترین جاذبه های گردشگری صربستان

ویزای ترانزیت (ویزای عبور) و هر آنچه که باید در این باره بدانید!

از این رو تمام تلاش ما بر این هدف استوار است که اطلاعاتی دقیق، به‌روز و جذاب را بدون نگاه جانب‌دارانه و جهت‌گیری‌های تبلیغاتی و خاص، از نقاط گوناگون جزیره کیش در اختیار شما بگذاریم.

٪۷۰ تعداد نفرات نوع اتاق صبحانه

لذت سفر به کیش با ماشین شخصی سفر از فعالیت‌های بسیار لذت‌بخش است؛ و برای مدتی هرچند کوتاه، انسان را از زندگی روزمره و دغدغه‌های متداول آن رها می‌کند. می‌توان گفت سفر

Report this wiki page